среда, 12 июня 2013 г.

модуль 9 Рефлексія

 Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання:
обговорити створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
 обговорити, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
 проаналізувати шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
 створити форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
 створити інструменти для підсумкового оцінювання;
В цьому модулі я навчився створювати навчальний матеріал для успішного навчання учнів зрізними навчальними можливостями.
Критично оцінювати,чого навчилися учні.

Комментариев нет:

Отправить комментарий